U kampanji je sudjelovalo gotovo 6500 učenika, a njima bliskim ženama podijeljeno je 8.500 letaka.
Rak dojke najčešći je oblik tumora kod žena u Hrvatskoj. Iako je ova bolest u 90% slučajeva izlječiva ukoliko se otkrije na vrijeme (dakle preventivnim pregledom) veliki broj žena u dobi od 20 do 49 godina i dalje ne obavlja redovite preventivne preglede. S ciljem osvještavanja što većeg broja žena o ovom problemu odlučili smo se na kombinaciju nekoliko komunikacijskih kanala. Prvi je korak, kojim smo privukli pažnju i medija i javnosti, bila organizacija gerilske akcije – na dan objave kampanje na jednom smo od najfrekventnijih mjesta u Zagrebu (Tomislavovom trgu) postavili instalaciju, uže sa 75 grudnjaka koji smboliziraju broj žena koje mjesečno u Hrvatskoj umre s dijagnozom raka dojke što je rezuliralo inicijalnim interesom i javnosti i medija. Osim u Zagrebu, dodatne su ativnosti bile organizirane u dvadesetak hrvatskih gradova gdje smo srednjoškolcima podijelili edukativne, informativne letke s emotivnim porukama (“Mama budi zdrava”) namijenjene njihovim majkama kojima ih pozivamo da se brinu o sebi i ne propuštaju preglede. Organizirali smo fotografiranje milenijske fotografije – učenici s ružičastim balonima stajali su u obliku ružičaste vrpce, međunarodnog simbola borbe protiv raka dojke.
- U kampanji je sudjelovalo gotovo 6500 učenika, a njima bliskim ženama podijeljeno je 8.500 letaka
- Ostvareno je preko 345,000 pregleda statusa na društvenim mrežama
- Objavljeno je preko 200 medijskih reportaža i članaka
- Vrijednost kampanje prema izvoru Barcelona principles je bila 8,297,300.00 kn.