ESG Meet-up: Održivi razvoj kroz regulatorni okvir: teorija, praksa i utjecaj na reputaciju

U Zagrebu je u suorganizaciji agencije Abeceda komunikacije i Oikona, Instituta za primijenjenu ekologiju tj. Oikonova Zavoda za održivost i klimatsku otpornost održan prvi ESG Meet-up. Riječ je o događaju u sklopu projekta Better Company, koji spaja najbolje svjetske prakse održivog razvoja i komunikacijsku industriju. “Nedostatak održivih inicijativa može negativno utjecati na konkurentnost kompanija u […]

Better company ESG strategije

Zašto je integracija ESG strategije u poslovanje toliko važna?

ESG je ključna tema na svim razinama, posebno u upravljačkim strukturama, a regulatori i javnost očekuju da tvrtke čine više od pukog pridržavanja propisanih pravila. Integracija ESG strategije u poslovanje, k tome, toliko je važna jer donosi brojne koristi, uključujući utjecaj na reputaciju, poboljšano upravljanje utjecajem i rizicima te jačanje veza s investitorima, zaposlenicima i […]

ESG kampanje strategije abeceda

Zanima vas strateški pristup održivom poslovanju?

U siječnju 2023. na snagu je stupila Direktiva o korporativnom izvještavanju o održivosti (CSRD), kojom se od poduzeća zahtijeva izvještavanje o njihovim utjecajima na okoliš i društvo te o financijskim rizicima i prilikama na koje utječu ekološka i društvena pitanja. Time je ujedno proširen i broj obveznika i sadržaj objava, unificirani su Europski standardi izvještavanja […]

TRAŽIMO POJAČANJA U ABECEDA TIMU!

Jeste li spremni za uzbudljivu avanturu u svijetu strateške i kreativne komunikacije? Ako jeste, onda ste na pravom mjestu. U potrazi smo za novim članovima našeg tima koji će nam pomoći stvarati odlične priče! Tko smo mi? Abeceda komunikacije je strateško-kreativna komunikacijska agencija. Uz to što nudimo lepezu komunikacijskih usluga od A do Ž, jedna […]

PR agencija, PR agencija Zagreb, Odnosi s javnošću

Dobrodošli u svijet PR-a!

Četvrti razred srednje škole za većinu je učenika vrijeme kada odlučuju čime će se baviti u profesionalnom životu. Uzimajući u obzir sve elemente u toj jednadžbi (osobni interesi i sklonosti, talenti, potrebe tržišta), odabire se studij i kreće s pripremama. Je li komunikologija koja uključuje i odnose s javnošću jedan od izbora? Kako izgleda posao […]

Krizno komuniciranje. krizna komunikacija, odnosi s javnošću, pr agencija, pr agencija zagreb, abeceda komunikacije

Što je krizno komuniciranje i tko to radi?

Krizno komuniciranje Ako je vjerovati riječima predavača i autora brojnih knjiga o kriznom komuniciranju W. Timothyju Coombsu, niti jedna organizacija nije imuna na  krizu. Drugim riječima, nije pitanje hoće li nekada do krize doći, nego kako ćete na nju reagirati i koliko ste pripremljeni za kvalitetno krizno komuniciranje. I da razjasnimo odmah na početku – jedno loše upravljanje kriznom […]

Neću rak, Abeceda komunikacije, javnozdravstvena kampanja

NEĆU RAK!

Abeceda komunikacije kontinuirano surađuje s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo, u kampanji “Neću rak” koja objedinjava Dan mimoza – Nacionalni dan borbe protiv raka vrata maternice i Europski tjedan prevencije raka vrata maternice. Budući da je rak vrata maternice jedno od najpreventabilnijih sijela karcinoma te se gotovo svaki slučaj raka te vrste može spriječiti dostupnim […]

Euro, Euro naš novac, PR, Event management

Kako smo hrvatsku javnost upoznali s eurom

Uvođenje eura, odnosno zamjena kune eurom, povijesni je trenutak i jedna od najvećih promjena u životu hrvatskih građana koja se dogodila u posljednje vrijeme. Strateški važna odluka, potez kojim se kreiraju buduće politike i još važnije, odluka koja direktno i veoma opipljivo utječe na svakodnevni život građana. Kada je prije gotovo deset godina Hrvatska dobila […]

Što radi PR agencija?

Značenje PR-a Možda da počnemo s odgovorom na pitanje koje je značenje PR-a. Ili još bolje, što PR nije. Suprotno mišljenju mnogih, Public Relations (PR) ili odnosi s javnošću ne odnose se samo na komunikaciju s medijima i povećavanje (ili smanjivanje negativnog) publiciteta. Ovaj pojam predstavlja puno širi opseg djelovanja. PR se odnosi na stvaranje strateški promišljene i planirane […]

Iznad 40 i još u PR-u?

Žene iznad 40 U današnje vrijeme, u kojoj je podjela na muške i ženske poslove definitivno passé baš kao i razgovori o tome što bi žene u određenoj dobi trebale nositi, kako se šminkati ili izgledati, kao ženu iznad 40 uvijek me zabave tekstovi koji i dalje razrađuju ove teme. Ipak, kada sam nedavno pročitala […]