PR agencija, PR agencija Zagreb, Odnosi s javnošću

Dobrodošli u svijet PR-a!

Četvrti razred srednje škole za većinu je učenika vrijeme kada odlučuju čime će se baviti u profesionalnom životu. Uzimajući u obzir sve elemente u toj jednadžbi (osobni interesi i sklonosti, talenti, potrebe tržišta), odabire se studij i kreće s pripremama. Je li komunikologija koja uključuje i odnose s javnošću jedan od izbora? Kako izgleda posao […]

Krizno komuniciranje. krizna komunikacija, odnosi s javnošću, pr agencija, pr agencija zagreb, abeceda komunikacije

Što je krizno komuniciranje i tko to radi?

Krizno komuniciranje Ako je vjerovati riječima predavača i autora brojnih knjiga o kriznom komuniciranju W. Timothyju Coombsu, niti jedna organizacija nije imuna na  krizu. Drugim riječima, nije pitanje hoće li nekada do krize doći, nego kako ćete na nju reagirati i koliko ste pripremljeni za kvalitetno krizno komuniciranje. I da razjasnimo odmah na početku – jedno loše upravljanje kriznom […]

Neću rak, Abeceda komunikacije, javnozdravstvena kampanja

NEĆU RAK!

Abeceda komunikacije kontinuirano surađuje s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo, u kampanji “Neću rak” koja objedinjava Dan mimoza – Nacionalni dan borbe protiv raka vrata maternice i Europski tjedan prevencije raka vrata maternice. Budući da je rak vrata maternice jedno od najpreventabilnijih sijela karcinoma te se gotovo svaki slučaj raka te vrste može spriječiti dostupnim […]

Euro, Euro naš novac, PR, Event management

Kako smo hrvatsku javnost upoznali s eurom

Uvođenje eura, odnosno zamjena kune eurom, povijesni je trenutak i jedna od najvećih promjena u životu hrvatskih građana koja se dogodila u posljednje vrijeme. Strateški važna odluka, potez kojim se kreiraju buduće politike i još važnije, odluka koja direktno i veoma opipljivo utječe na svakodnevni život građana. Kada je prije gotovo deset godina Hrvatska dobila […]

Što radi PR agencija?

Značenje PR-a Možda da počnemo s odgovorom na pitanje koje je značenje PR-a. Ili još bolje, što PR nije. Suprotno mišljenju mnogih, Public Relations (PR) ili odnosi s javnošću ne odnose se samo na komunikaciju s medijima i povećavanje (ili smanjivanje negativnog) publiciteta. Ovaj pojam predstavlja puno širi opseg djelovanja. PR se odnosi na stvaranje strateški promišljene i planirane […]

Iznad 40 i još u PR-u?

Žene iznad 40 U današnje vrijeme, u kojoj je podjela na muške i ženske poslove definitivno passé baš kao i razgovori o tome što bi žene u određenoj dobi trebale nositi, kako se šminkati ili izgledati, kao ženu iznad 40 uvijek me zabave tekstovi koji i dalje razrađuju ove teme. Ipak, kada sam nedavno pročitala […]

Kampanje zbog kojih bolje spavamo

Odlazak na ljetovanje je mnogima razdoblje godine koje mami najveći osmijeh na lice. Bilo da je planiran odlazak u vlastiti ili iznajmljeni smještaj, sa šatorom na plažu ili pak na couch-surfing, odmor na moru i u prirodi rijetko što može zamijeniti. Ipak, postoje oni koji nemaju osmijeh na licu kada dođe vrijeme praznika – jer […]

Komunikacija u doba korone

Edukacija iz područja odnosa s javnošću neizostavno uključuje i kriznu komunikaciju. Pitanje je koliko se PR profesionalaca u svom radnom vijeku susrelo s primjenom naučenog na tom kolegiju. Svakako bismo trebali biti potkovani barem teoretski o tome kako se komunicira u kriznim situacijama, koji su koraci, što se radi u prva 2 sata od nastupanja […]

Došla je 2019. Više ništa nije isto!

Početkom svake godine pomalo nas plaše s forsiranjem novogodišnjih odluka, nametanjem novih trendova i stvaranjem nepotrebne histerije da ako ne uhvatimo vlak promjena da će nas pregaziti, nestat ćemo, neće nas biti… Nova godina je datum u mjesecu kao i svaki drugi i u tu ponoć nećemo postati ni bundeve ni princeze, jednostavno će se […]

Svi naši klijenti

Koliko vaša agencija ima klijenata? Pa čujte, ne znam točno, ali oko 190.000. 190 tisuća??? Vi se šalite? Ne uopće se ne šalim. Prema podacima Državnog zavoda za statistiku Republike Hrvatske iz ožujka 2017. godine, broj registriranih trgovačkih društava bio je upravo 190 tisuća. Pa ok, ali ne mogu sva trgovačka društva biti vaši klijenti. […]